Utilitzem cookies per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Si continues navegant, considerem que n'acceptes el seu ús. [Més informació]

26 d’abril del 2011

Cansament i nervis (encara)

Això que ara faig, ho hauria d'haver fet abans. D'aquesta manera, un dels meus millors amics s'hagués estalviat rebre l'esbroncada que fa una estona l'hi he fotut, perquè sé que no ho hauria d'haver fet. "Només tinc dues mans, peso menys de cinquanta quilos i faig metre seixanta. Perdona, però no sóc en Superman..." He anat aprenent per què el meu cos reacciona de determinada manera davant determinades situacions, però saber el perquè no em soluciona gaire res, o almenys no ho soluciona immediatament. Sé que hauria de deixar anar tot el meu mal humor al bloc, en comptes de fer-ho pagar a les persones que m'estimo. També sé que abans d'anar a dormir hauria de fer estiraments i intentar respirar per la panxa. Sé que hauria de fer coses que de vegades no faig. Però tot arribarà.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada