Utilitzem cookies per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Si continues navegant, considerem que n'acceptes el seu ús. [Més informació]

4 de novembre del 2011

Panxolina

Escric des del llit, en un divendres plujós que seria ideal per fer la feina que tenia pensada de fer (Parcerisas, Parcerisas, Parcerisas!) i que, finalment, sembla que no podré fer. Escric des del llit un text que hauria pogut no ser escrit, però que sembla que és l'única cosa que el meu cos em deixa escriure. Escric des del llit mentre escolto Seward, la millor banda sonora que podia escollir en aquest moment. Escric des del llit, perquè aquests cinc minuts que van de casa a la feina ara mateix em semblen massa. Escric des del llit, pensant en per què coi l'arròs bullit no em surt ni la meitat de bo que el que em feia la meva mare quan era petita (o no tan petita) i em trobava malament.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada