Utilitzem cookies per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Si continues navegant, considerem que n'acceptes el seu ús. [Més informació]

25 de novembre del 2011

Per passar l'estona

Fa uns quants anys que no tinc tele i encara en fa més que no la miro. Normalment escolto la ràdio. L'altre dia (l'altre dia, aquell meravellós espai de temps que va entre fa tres hores i fa tres anys), a la ràdio, parlaven d'un llibre i em va passar pel cap escriure una novel·la. Se'm va acudir una estructura que vaig trobar interessant. Hi havia un noi, una noia, un trencament amorós... Coses que sempre hi ha en una novel·la. Però el més important era l'estructura. Una estructura relativament fragmentària, amb canvis de punt de vista, però intel·ligible.

Avui, mentre vigilava quinze alumnes de segon de carrera que feien un examen, em preguntava si no seria bon moment per començar-la. Ho he pensat una estona i m'he acabat decidint: no. Ja he plantat un arbre i ja he escrit un llibre. L'única cosa que em falta és tenir un fill.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada