Utilitzem cookies per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Si continues navegant, considerem que n'acceptes el seu ús. [Més informació]

8 de desembre del 2011

Títols de poemes

Hi ha una cançó de Nina Simone que em transporta a una escena imaginària concretíssima: jo, al menjador de casa, amb una ampolla de vi blanc i unes poques coses més. No hi cal gaire res més. Tinc la imatge gravada al cervell com si fos una foto. Però des de que has arribat tu no sé imaginar-me el menjador de casa amb la catifa vermella que hi tenia fins abans de les obres. Has canviat, sense saber com, sense que jo me n'adonés, la imatge de casa meva, que, en part, és també la meva imatge. A vegades em pregunto què coi és el minimalisme.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada