Utilitzem cookies per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Si continues navegant, considerem que n'acceptes el seu ús. [Més informació]

6 de juliol del 2012

Les rencontres d'A.

No m'he pogut estar d'escriure el títol de l'entrada en francès, perquè sí, perquè tinc un punt de francofília que no me l'acabo, i ben contenta que n'estic! A més a més, no m'amago de dir que el meu domini del francès oral (i no sigueu malpensats!) és gairebé pèssim. De totes maneres, és curiós veure com n'és de fàcil que dues persones s'entenguin, encara que no parlin la mateixa llengua, si ho volen. L'entesa de la comunicació és bàsica, d'acord, però si ho trobo curiós és perquè moltes vegades, amb persones que parlen la mateixa llengua que jo, que són del poble del costat o fins i tot del mateix poble, no m'hi he pogut entendre de cap de les maneres. És llavors quan penso que, potser, parlar xino, és molt més fàcil i molt més comú del que ens imaginem.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada