Utilitzem cookies per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Si continues navegant, considerem que n'acceptes el seu ús. [Més informació]

21 de desembre del 2012

Creixement

Crec que mai ningú no m'havia dit una cosa semblant a "això t'ha sortit malament perquè t'estàs fent gran". La meva reacció ha estat prendre'm-ho de broma, però passada una estona m'he adonat que potser tenia raó. Potser, a partir d'ara, hauré de començar a replantejar-me la meva manera de fer. Així i tot, és curiós que algú et digui això pocs dies després que algú altre, que fa uns deu anys que no veus, et digui que no has canviat gens, que sembla que posseeixis l'elixir de l'eterna joventut. I també és curiós que algú et digui això pocs dies després que un pseudo-alumne et mig interrogui per intentar descobrir la teva edat, ja que li va sobtar que algú "tan jove" els fes una classe. Sembla que ningú no s'adona, però, que cada vegada que algú fa una hipòtesi sobre la meva edat en relació amb la meva aparença física, em surt un nou cabell blanc. I el que no sap ningú, tampoc, és jo, com en Palau, sóc més vella que París.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada