Utilitzem cookies per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Si continues navegant, considerem que n'acceptes el seu ús. [Més informació]

7 de gener del 2013

Quotidianitat

Al principi la llum era blanca, però vaig aconseguir transformar-la una mica en groga. Quant més groga, la llum, millor. Suposo que vaig acostumar-m'hi ràpidament, perquè no vaig notar el canvi, i agraeixo viure els canvis sense adonar-me'n. Però avui he notat un canvi, perquè tot ha tornat a la normalitat, a la realitat. Se m'han acabat les estones que podia dedicar-me a mi mateixa envoltada d'aquesta llum mig groga que vaig crear. Se m'ha fet molt curt. I tinc por que ara tornin els meus dits sense ungles i aquella barreja de cansament i nervis que arrossegava tot el dia. La planificació i la constància m'han de servir per poder organitzar-me i planificar quan puc deixar de ser constant i quan he de tornar-hi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada