Utilitzem cookies per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Si continues navegant, considerem que n'acceptes el seu ús. [Més informació]

22 de juny del 2015

BSO

No és la primera vegada que dic, ni que escric, que TNR és un dels grups que ha posat banda sonora a la meva vida. Si més no, a determinades èpoques -i no pas poques ni curtes- de la meva vida. Recordo que ara fa anys, enmig d'un concert al Cruïlla (quan el Cruïlla era un festival maresmenc com un altre, i no això en què s'ha convertit ara) vaig tenir una mena d'epifania: la revelació d'un fantasma que se'm presentava ben a prop, amb tota la seva fisonomia. Aquest dissabte em va passar una mica el mateix. Però no només se'm va aparèixer un fantasma al davant, netament i nítidament, sinó que també podia notar la seva olor, el seu tacte, el seu to de veu. Des de llavors estic esperant que Ramon Rodríguez escrigui la lletra de la cançó sobre aquest episodi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada