Utilitzem cookies per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Si continues navegant, considerem que n'acceptes el seu ús. [Més informació]

5 d’abril del 2017

-isme

Buscant un paper entre les múltiples carpetes de l'escriptori de l'ordinador, m'he acabat passejant pel meu passat guardat en .docx. He certificat el que ja intuïa: fa anys que la meva producció escrita ha disminuït considerablement. I en el fons ho trobo una llàstima, perquè malgrat els anys (i, per tant, malgrat tot el que he après durant aquests anys, que no em sembla que sigui poc), tinc escrites coses que estan bé, i fins i tot algunes que estan molt bé. Noto que aviat arribarà el moment de començar a buscar la clau del calaix on he anat guardant totes les coses que vull fer i treure-hi la pols, endreçar les idees, desenvolupar-ho. La creació de la ficció que mou el món.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada