Utilitzem cookies per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Si continues navegant, considerem que n'acceptes el seu ús. [Més informació]

12 de gener del 2018

Quatre coses

1. Després d'una estona menjant avellanes, em fa mal la mandíbula. Sóc així de dèbil. 
2. No puc competir amb la desimboltura del meu entorn. Moltes vegades faig coses que no vull fer, i moltes d'altres no faig coses que vull fer. 
3. Des de fa unes setmanes tinc un llibre d'en Gabriel que ve, després d'anys, de la caixa d'en Gabriel. Des de fa anys tinc un llibre d'en Salvador que va venir, després de setmanes, de la caixa d'en Salvador. 
4. Acabo de comprar dues entrades per anar a teatre. No tinc ni la menor idea de qui m'hi acompanyarà.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada