Utilitzem cookies per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Si continues navegant, considerem que n'acceptes el seu ús. [Més informació]

14 de maig del 2010

Obres al carrer Condal

Què passaria si en algun dels meus viatges a la ciutat que m'està fent superar la por de la por ens trobéssim? En alguna parada de metro, en algun carreró del Gòtic... Què passaria, després de tants mesos sense veure'ns, després que tot s'acabés com el rosari de l'aurora? M'imagino la teva cara: barreja d'alegria i tensió; amb una mirada que em diria "estàs guapíssima", amb aquell accent a la i tan teu.

Res, no passaria res. Passaria que jo faria veure que no et veig; i si m'aturessis, et diria que no esperava trobar-te i que tinc pressa o que he quedat o qualsevol altra excusa que (segurament) seria mentida.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada