Utilitzem cookies per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Si continues navegant, considerem que n'acceptes el seu ús. [Més informació]

29 de maig del 2017

Intermèdia

Segueixo pensant el mateix que fa dies, però des d'una perspectiva diferent. Si la setmana passada em podia sentir contenta per estar sempre al mig, a pesar de tots els pesars i de totes les contradiccions internes, avui em genera incomoditat. Estic acostumada a veure'm d'intermediària, però no així, no per això, no en aquest sentit. Tornar a pensar el mateix: l'aurea mediocritas, en S. i els seus poemes sobre estiuejants. El temps que no arriba, jo que m'encallo enmig la gent. Continuar sempre endavant perquè ningú no se n'ha adonat. Seguir.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada