Utilitzem cookies per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Si continues navegant, considerem que n'acceptes el seu ús. [Més informació]

18 de novembre del 2017

Tres en la carretera

Viatge de tornada, sola. Sona icat, però podria sonar una altra cosa. Penso en ell. L'estimo, encara que alguns aspectes em semblen insuficients. Continua sonant icat, però no escolto gaire. Penso en ell. L'estimo, malgrat tots els malgrats i tot allò que voldríem que fos diferent. Encara m'il·lusiono amb els seus projectes, tot i que ara ja són només seus. A icat sona una cançó que em fa pensar en ell. L'estimo, però no m'agrada que sigui així. Després de tant de temps, no hi ha res a fer. Sento que el paisatge tardoral m'acompanya, en tots els sentits. Tinc trenta-un anys, sóc gran —però encara no vella. Poliamor: estima en direccions i maneres diferents. Per què la tria ha de ser única, si els vull a tots tres?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada