Utilitzem cookies per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Si continues navegant, considerem que n'acceptes el seu ús. [Més informació]

18 de novembre del 2010

Somriures

Finalment, avui he fet la trucada que m'ha fet estar neguitosa tota la setmana. M'han dit que sí. La vida em somriu, altra vegada. El somriure ha tornat, altra vegada.

Això m'ha animat a fer-li saber al protagonista del somni que vaig tenir l'altre dia que, precisament, havia estat el protagonista del meu somni. La seva resposta ha estat positiva i agradable. La vida em somriu, altra vegada. El somriure ha tornat, altra vegada.

1 comentari:

  1. Veig els comentaris massa buits...
    Moltes felicitats, pensa que quan ens veiem no et podràs escapar d'un tercer grau.
    Una abraçada,
    E.

    ResponElimina