Utilitzem cookies per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Si continues navegant, considerem que n'acceptes el seu ús. [Més informació]

5 de març del 2012

Buscar i remenar

Aquell llibre em va cridar. És un llibre de la col·lecció Biblioteca Portàtil, que té aquelles cobertes grogues tan característiques, de Periférica, una editorial que m'encanta. Com que el llibre em va cridar, me'l vaig comprar sense saber ni de què anava. Segurament, allò que em va acabar de decidir va ser el títol. L'altre dia, un dels meus millors amics va rememorar l'escena, ja que ell també hi era. Recordava el diàleg que vam tenir: "Que t'agraden els trasllats?" "No, de fet no. Odio les mudances". Fa tres anys, de tot això. Fa tres anys que em vaig comprar el llibre, poc després d'un trasllat. Fa tres anys que tinc el llibre a la lleixa, encara per començar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada