Utilitzem cookies per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Si continues navegant, considerem que n'acceptes el seu ús. [Més informació]

21 de gener del 2014

Dia de sol

Fa dies que penso que s'haurien de canviar els coixins del sofà per uns altres de més petits. Fan nosa: gairebé ocupen més espai que jo, i no es tracta pas d'això! Sorprenentment, ahir al vespre, em vaig col·locar en una posició ideal, que em seria impossible de reproduir amb uns coixins més petits. Tinc ganes de passar-me moltes hores al sofà. Estic farta de passar-me tantes hores amb els homes de la meva vida. Les condicions indispensables per entrar a formar part del catàleg d'homes de la meva són: estar mort, ser poeta i contradir els discursos establerts. I jo no tinc cap ganes de compartir les meves hores de sofà amb poetes morts contestataris. Vull casar-me amb el sofà, i tenir per amant els coixins, i ja està.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada