Utilitzem cookies per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Si continues navegant, considerem que n'acceptes el seu ús. [Més informació]

4 de juliol del 2017

Contra la música ambiental

M'hauria agradat que fos tal com va ser aquella vegada. Volia cançons actuals, plenes de vida, que em fessin pensar en tu. Cançons que pogués regalar-te algun d'aquells dies que em vénen carregats de tu. Però no va ser com m'imaginava. Res no em va portar a tu: vaig ser jo que et vaig haver de portar amb mi, incansablement, irremeiablement. Vaig passejar-te per tots els racons que vaig visitar. Vaig passejar-te per tots els racons del meu cos. Com si es tractés d'un retorn sense ser-ho, només per mantenir-nos vius en plural.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada