Utilitzem cookies per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Si continues navegant, considerem que n'acceptes el seu ús. [Més informació]

26 d’octubre del 2009

Escrit, a mà, ahir la nit

Miro el rellotge i és tard: un quart de quatre, però no tinc gens de son, tot i que aquesta última nit no he dormit gaire. La música està massa alta, suposo, per l'hora que és. Però jo fumo, i penso, i m'adono que el dia d'avui no ha tingut cap sentit. Odio aquests diumenges de tardor que conviden a passejar amb la parella. I a sobre és Festa Major! No he fet res productiu ni útil en tot el dia. Això sí, t'he pensat molt.

El deshumidificador no para d'absorbir l'aigua que crea. He de parlar amb els veïns de la calefacció. Tinc la sensació que se'm farà dur aquest hivern sense sol. Se m'hi va fer, aquest estiu sense terrassa.

I continuo fumant, i bevent aigua, perquè aquest migdia m'he cremat la llengua mentre feia el dinar. I tot i que no tinc son, estic cansada, i ara mateix no valc per res. Però m'agradaria que hi fossis, per veure't, i per sentir la teva olor, i per tocar la teva pell suau mentre dormim mig abraçats. 'Que dormim?' 'Dorms?' I no res té resposta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada