Utilitzem cookies per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Si continues navegant, considerem que n'acceptes el seu ús. [Més informació]

13 d’agost del 2012

Allò que se sol anomenar amistat

És normal constatar que, amb els anys, la gent canvia. Més que no pas canviar, segurament hauria de dir-se evolucionar, construir projectes, anar tirant per un camí. Els amics, també amb els anys, van canviant, es van renovant. Hi ha amistats que són insostenibles de mantenir per culpa de diferències insalvables. Hi ha amistats que es mantenen incomprensiblement; potser gràcies al fet d'actuar a partir d'uns rols que no defineixen, fora d'aquell petit cercle, a les persones que els segueixen. Tinc un amic que diu que hi ha dos tipus de persones: els que fan fàcils les coses difícils i els que fan difícils les coses fàcils. Tinc un amic que em diu que, amb el temps, m'he anat tornant del primer grup. A mi també m'ho sembla, encara que hi hagi gent que conec de tota la vida que sigui incapaç de veure-ho, precisament perquè, en el fons, no em coneix.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada