Utilitzem cookies per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Si continues navegant, considerem que n'acceptes el seu ús. [Més informació]

10 de desembre del 2012

Intentar-ho tot per aconseguir el màxim

Em va donar totes les opcions possibles perquè escollís, amb tota llibertat, el que em vingués més de gust. Però la indecisió em va paralitzar, m'omplia de dubtes, i no vaig ser capaç de decidir-me. En un primer moment, semblava que el fet d'haver escollit no escollir res era una bona opció, però, a la llarga, es va veure que no, que havia d'haver planificar millor les coses, perquè deixar-se endur no sempre t'acaba portant allà on vols i, a més a més, et pot fer perdre el temps. L'avantatge és que m'ha donat una nova oportunitat, i aquesta vegada no penso fallar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada