Utilitzem cookies per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Si continues navegant, considerem que n'acceptes el seu ús. [Més informació]

20 d’agost del 2013

Dualitat

Tenir dues cases comporta perdre la noció del temps. Resulta que avui ja és dia 20 i sembla que era ahir que, i que i que... Estar de vacances, a més a més, comporta perdre la noció dels dies de la setmana. Resulta que avui és (ja torna a ser) dimarts. Fa dies, concretament cinc, que tinc ganes d'escriure sobre una efemèride i el pas del temps, però no puc posar-m'hi perquè tinc la llibreta on normalment escric (sí, jo sóc de les que encara escriu amb paper i boli) dins d'alguna de les moltes caixes que hem fet pel trasllat, i ara mateix em sembla introbable. Haurà d'esperar, aquest text que vull fer; només em fa por que se me'n vagi el record.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada