Utilitzem cookies per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Si continues navegant, considerem que n'acceptes el seu ús. [Més informació]

18 de desembre del 2016

Postal de Nadal

Estic esperant que em preguntis allò que no saps, però intueixes. Estic esperant que em diguis que valores l'esforç d'alliberament que saps que estic fent. Estic esperant que em facis costat davant d'aquelles coses que em neguitegen i no puc controlar. Estic esperant que em portis a cada un dels llocs que ens hem descrit. Estic esperant que m'expliquis totes aquelles reaccions externes que no conec. Estic esperant l'ocasió de poder compartir la quotidianitat d'un dia anodí. Estic esperant el moment en què sigui possible fluir i deixar-se anar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada