Utilitzem cookies per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Si continues navegant, considerem que n'acceptes el seu ús. [Més informació]

16 de març del 2011

Sense dir res

Despertar-te, aquell diumenge al matí, hauria estat un delicte. Havies dormit d'una tirada i les lleganyes se t'havien enganxat tan i tan fort als ulls que gairebé no els podies ni obrir. Silenciosament, vaig vestir-me i vaig anar al lavabo. Tu vas continuar immersa en el teu estat de somnolència. Vaig fer-me un cafè i vaig fumar-me un cigarret. Quan vaig tornar a obrir la porta de l'habitació et vaig trobar igual, però abraçada al coixí. Vaig decidir despullar-me, altra vegada, i fer-te de coixí mentre et mirava, preciosa, dormint.

2 comentaris:

  1. M'encanta aquest imatge... Podria ser el matí després de "Cadaqués".
    Un cop més els nostres jo's poètics s'han trobat.
    Aquest cap de setmana intento escriure...
    Petons!

    ResponElimina
  2. Tens raó, podria ben ser-ho! Connexions còsmiques, ja ho saps... Petonet!

    ResponElimina