Utilitzem cookies per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Si continues navegant, considerem que n'acceptes el seu ús. [Més informació]

12 de febrer del 2014

Contacte digital

Jo i el correu electrònic som una parella perillosa... La quantitat de burrades que hem arribat a fer em sembla interminable (tot i que n'hi ha alguna mostra aquí, aquí o aquí). Fa temps em vaig convertir en tota una artificiera: al voltant meu queien tot de missatges-bomba que havia d'anar desactivant, mentre em defensava com podia. Ara ja no hi estic tan acostumada, i aquesta manca de costum m'ha fet (gairebé) oblidar que escriure un missatge-bomba a la matinada és molt millor que fer-ho a quarts de cinc de la tarda, perquè sempre pots emparar-te en l'excusa de l'embriaguesa de l'alcohol. En canvi, emborratxar-se a mitja tarda és més improbable, tot i que no impossible.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada