Utilitzem cookies per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Si continues navegant, considerem que n'acceptes el seu ús. [Més informació]

9 de setembre del 2015

Els mots del retorn

Ja són tres les vegades que, conscientment, avui he pensat en ell. El llibre que he de rellegir, bona part del qual vaig llegir-me per primera vegada al seu costat, m'hi fa pensar no només per això, sinó també perquè per culpa seva vaig tardar més del compte (massa del compte) a acabar-l'ho per poder fer la ressenya. La conversa amb la Mariona sobre la dificultat de les relacions de parella, els acabaments de les relacions de parella i les relacions que s'estableixen amb les exparelles. El dinar: justament el mateix que vaig cuinar l'endemà d'una tarda de discussió que va acabar més que bé. Fa temps vaig escriure un conte amb un títol que ja he oblidat, però sempre l'he anomenat -en el record- el conte dels tres pebrots. La tendència a escriure contes sobre fruites i verdures, però, fa temps que em va passar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada