Utilitzem cookies per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Si continues navegant, considerem que n'acceptes el seu ús. [Més informació]

19 de juliol del 2017

Disseny d'interiors

Quan era petita dedicava, sempre que podia, una bona estona a repassar els anuncis de pisos del diari. Els meus pares n'eren subscriptors, però no sempre trobava l'estona tranquil·la per a poder-ho fer i deixar anar la imaginació. Quan apareixien les imatges de petits plànols hi dibuixava a sobre la distribució que m'agradaria. Un dia el meu pare es va enfadar i em va "prohibir" mirar els anuncis. Llavors jo no ho vaig entendre, i suposo que ell no entenia per què ho feia (jo): eren les ganes de fugir. Però tot això ho sé ara, racional, i el més trist és adonar-se que potser sí que ell ho sabia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada