Utilitzem cookies per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Si continues navegant, considerem que n'acceptes el seu ús. [Més informació]

19 de novembre del 2011

Jornada de reflexió

Tot i aquest títol, no vull parlar de política. La jornada de reflexió és l'endemà, quan penses si has fet bé (o no) de fer el que ahir vas fer tenint en compte el resultat final. Ahir podria haver-me quedat a casa llegint, dormint, treballant o pensant. No ho vaig fer. Amb tot el coratge que em quedava dins meu, vaig agafar un tren i vaig fer el que creia que havia de fer i el que tenia (a mitges) ganes de fer. Vaig passar desaparcebuda, com sempre, perquè no vaig perdre la compostura en cap moment, no vaig plorar, i gairebé ningú no es va adonar que hi era ni es va preguntar qui era. Sóc jo, una dona-dona, el nom que no surt a cap llibre. Encara que fos mentida.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada