Utilitzem cookies per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Si continues navegant, considerem que n'acceptes el seu ús. [Més informació]

11 de novembre del 2011

Misteris familiars

Enmig d'una conversa sobre la història de la meva família paterna, el meu pare m'avisa (i no és la primera vegada que ho fa): "Hi ha alguna cosa als gens de la teva família... Tenim mala sang. Des que tu has nascut ja s'han suïcidat dues persones. Hi ha alguna cosa que ens hi crida." Pensativa, em pregunto si pot tenir raó. No trobo que la idea sigui del tot descabellada, encara que sóc incapaç de creure que això pugui tenir alguna cosa a veure amb la genètica. Allò més misteriós, però, és la reacció de la meva mare: ens mira, abaixa el cap i no diu res.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada