Utilitzem cookies per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Si continues navegant, considerem que n'acceptes el seu ús. [Més informació]

25 d’abril del 2012

Posa un (sant) Jordi a la teva vida!

Recordo com vaig viure les dues darreres diades, quan Sant Jordi era una campanya que durava, aproximadament, un mes. Hi havia cansament i nervis, molts. Aquest any, però, ha estat una mica diferent, ha estat una mica més tranquil. Sant Jordi només ha durat un dia i l'endemà no m'he sentit terriblement feta pols com els altres anys. Després de la diada, amb la llibreria tancada i els llibreters sopats, no vaig anar a fer cap cervesa, com seria comprensible després d'una jornada tan dura, sinó que vaig preferir anar cap a casa, a estirar-me el sofà, mentre en Jordi, que és un sant, em feia un massatge a les cames que em va anar la mar de bé. Hi va haver roses i llibres, somriures, mirades de complicitat. Les felicitacions no fan altra cosa que reiterar la felicitat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada