Utilitzem cookies per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Si continues navegant, considerem que n'acceptes el seu ús. [Més informació]

21 de gener del 2013

Cohesió de grup

Si miro enrere per fer un repàs del passat de la meva vida que sóc capaç de recordar, veig que sempre apareix la figura del cohesionador de grup. És a dir, aquella persona que fa que un grup de persones puguin establir-se conjuntament, sense la qual les diferències individuals serien insalvables. N'he conegut diversos, de cohesionadors de grup, perquè tots ens movem en cercles diferents en funció dels moments o de les circumstàncies personals. D'un temps ençà, però, aquestes figures han deixat de formar part de la meva quotidianitat. La meva vida social ha disminuït estrepitosament en els últims anys i les poques relacions que tinc no necessiten ponts de contacte entre altres persones, perquè aquestes altres persones no hi són, no existeixen. Tot i això, hi ha moments en què cauen patates calentes de vés a saber on, i adonar-te que no hi ha ningú que sigui capaç (o estigui disposat) de gestionar la situació és molt trist. Aquesta tristor em fa replantejar la situació, i concloc: si fa falta, ja me n'encarregaré jo!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada