Utilitzem cookies per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Si continues navegant, considerem que n'acceptes el seu ús. [Més informació]

28 de juny del 2013

Kids, people, city

Va sonar una cançó d'aquell disc d'aquell grup, que m'agrada, però no és la meva preferida. Decidida, me'n vanar anar fins allà on era el dj a demanar-li, amb cara de bona nena. Em va dir que no, que només tenia temps de posar dos temes més i el del final de sessió, perquè ja tancaven el local, i que no podia repetir grup. No hi havia prou temps. Jo, potser perquè sabia que no quedava gaire temps, vaig aprofitar per fer tot allò que necessitava, encara que el dj no hagués volgut posar la meva cançó. Mai més no tornaré a tenir el tipet que tenia amb 21 anys.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada