Utilitzem cookies per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Si continues navegant, considerem que n'acceptes el seu ús. [Més informació]

10 de juliol del 2013

Pressió atmosfèrica

Tinc post-it's escampats per tot arreu, amb notes que són més o menys importants. Treballo davant d'un ordinador, amb el correu electrònic sempre obert. No em dedico a cultivar gaire les meves relacions socials. Tinc alguns amics, però no gaires amigues. La cafeïna (i la teïna) i la nicotina són les meves amigues. Si considerem que l'amistat es dóna amb aquells que t'acompanyen sempre, fidelment, regularment, també puc considerar que la migranya és amiga meva. Així m'ho sembla, a mi, vaja... Vaig decidir portar-me bé amb ella a veure si d'aquesta manera podia mig controlar-la. A vegades me'n surto millor que d'altres. L'insomni i les altres patologies que comporta són un altre maldecap gros. La calor és un altre maldecap gros. (Els estius em començaran a agradar quan algú inventi el gelat d'enciam de l'hortet de cals meus pares.) Feina, coses a fer, mails pendents. Només vull trobar un lloc tranquil on ser feliç.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada