Utilitzem cookies per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Si continues navegant, considerem que n'acceptes el seu ús. [Més informació]

16 de setembre del 2013

Lliure de càrrecs

Per a mi, avui comença oficialment el curs, la tornada a la normalitat acadèmica i laboral; tot i que ja fa setmanes que, extraoficialment, va començar. He estat els últims dies treballant de valent per no deixar-me perdre cap oportunitat, intentant-ho fer de la millor manera possible. Però avui torna la rutina, aquell navegar mig-perduda entre els textos de cada dia. Llegir, escriure, pensar... Les tres coses que sempre he pensat que se'm donaven millor i que, ara mateix, són les que em dedico a fer. Aviat s'acabaran aquests temps tranquils i arribarà l'inconegut. Per això més val que m'espavili a enllestir la feina (també de la millor manera possible), perquè no me n'hagi de penedir per sempre més.

3 comentaris:

  1. Com és això? Per què ho dius? Més més em fa a mi, tornar allà on era després de dos mesos i mig!

    ResponElimina
  2. M'has recordat la feinada que em queda els propers sis mesos...

    ResponElimina