Utilitzem cookies per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Si continues navegant, considerem que n'acceptes el seu ús. [Més informació]

9 d’agost del 2015

7 days

A l'hivern, per nadal. Llavors, quan tot sigui més fred que mai, trobaré l'abric que necessito entre nòrdics i pijama. El cicle de l'etern retorn, el cansament cíclic de l'etern retorn. Tinc un record vague del que van ser les meves últimes vacances de veritat, però m'estimo més no posar-me a calcular quan anys fa de tot això. Tampoc no en tinc un record especialment agradable, si he de ser sincera. Ara, però, m'he de conformar amb el mal de cap, amb la calor, amb la feina, amb una nit barcelonina i una fira de diumenge. Fer plans que vagin més enllà d'aquests em sembla excessiu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada