Utilitzem cookies per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Si continues navegant, considerem que n'acceptes el seu ús. [Més informació]

28 de febrer del 2017

Modus imaginis

Jo encara estava fent la tesi, era força al principi. Llavors vivíem a Santa Clara. Recordo la conversa que vam tenir un vespre al sofà. Era sobre el seu projecte final, però jo no em podia desempallegar tan fàcilment del que havia estat llegint aquella tarda, textos de Riba sobre la creació poètica, per això hi vaig ficar cullerada. Per què no desenvolupar un projecte que reflexionés sobre el procés creatiu en l'àmbit fotografia? Li va semblar bé, i a partir d'aquí tot es va anar embolicant, però amb el temps va(m) saber-hi posar límits. Al final la idea era intentar representar visualment el so, un element que no es veu.

Ara farà un any de Bologna, l'altre dia encara ho recordàvem. I des de fa gairebé un any tinc ganes d'escriure un text sobre la banda sonora d'aquell viatge, que de vegades retrobo a la ràdio de casa, quan arriba l'hora dels heavys, i sobre totes les imatges que tinc associades a aquella música, que són moltes. Però no m'acaba de sortir mai. Ni tan sols avui.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada