Utilitzem cookies per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Si continues navegant, considerem que n'acceptes el seu ús. [Més informació]

9 de novembre del 2017

365

Avui he berenat en una cafeteria de l'Eixample. Hi havia un pare amb una filla, una mare amb un fill i una filla, una altra mare amb dos fills i una filla. La proporció és esgarrifosa: cinc criatures per a dues dones, una criatura per a un home. Però això no és el que més em preocupa, almenys ara mateix. El que m'inquieta és que els tres progenitors estaven sols: només n'hi havia un dels dos (en principi, són dos), l'altre vés a saber on era. Em pregunto com s'ha de (re)organitzar la vida en el moment en què apareixen els fills. Em reafirmo en la meva negativa de no voler-ne tenir.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada