Utilitzem cookies per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Si continues navegant, considerem que n'acceptes el seu ús. [Més informació]

2 d’abril del 2011

Fantasia eròtica

Per qüestions que ara no vénen al cas, vam posar-nos a parlar del magatzem, i el magatzem em va fer pensar en el taulell, i el taulell (sota el taulell, concretament) en una fel·lació, i em vaig excitar, sense dir res, immersa en aquest pensament. Després, reflexionant-ho, veia possible una cosa similar, i em preocupava veure possible una cosa similar, i vaig dormir, i vaig tenir una calor enganxifosa tota la nit, i l'endemà vaig confessar-ho, després de dues ampolles de vi, i la cosa va ser percebuda com una cosa tan tonta que ningú mai més no recordarà ni tornarà a preguntar. El nom fa la cosa... i la cosa fa el nom, afegeixo. I demà serà un altre dia, diguéssim.

1 comentari: