Utilitzem cookies per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Si continues navegant, considerem que n'acceptes el seu ús. [Més informació]

29 d’abril del 2011

Com Joe Brainard, però en imperatiu

Recorda sempre qui ets, d'on véns, i per què. Recorda el teu nom. Recorda els estius. Recorda el mirall i la cua. Recorda el sofà. Recorda l'alçada i la talla. Recorda el mono. Recorda el lavabo. (Llavors també recordaràs les monedes.) Recorda la pizza i el telèfon. Recorda les motos. Recorda la plaça. Recorda la botiga. Recorda l'estel. Recorda el concert. Recorda els banys. Recorda la veu. Recorda les rodes. Recorda l'orquídia. Recorda la sorra. Recorda el blau i la nit. Recorda la cançó. Recorda el gest. Recorda la sèquia. Recorda la bici. Recorda el barnús. Recorda la fred. Recorda el got i el crit. Recorda el piscolabis. Recorda les imatges.

I a pesar de tot, a vegades penso que no em coneixes, perquè tot el que saps, que et sembla molt, no és tant. Imagino el que penses i sé que no és veritat, i no m'agrada. I no entens aquesta manera de fer que tinc tan meva i tampoc no ho preguntes. Pretens que tot segueixi igual, però fa temps vaig decidir deixar d'intentar oblidar. Recordo el que em crec que sé, i m'ho crec.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada