Utilitzem cookies per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Si continues navegant, considerem que n'acceptes el seu ús. [Més informació]

21 de maig del 2011

Sense títol

No sé pas com s'arreglarà, tot això, ni si s'arreglarà. Voldria escriure coses agradables, però no em surten. Avui he fallat a una amiga, més ben dit: a dues. Els he mentit. I els he mentit només perquè tenia ganes de quedar-me a casa, sola amb la meva migranya, tranquil·la, intentant posar-ho tot a lloc. Però no servirà de res, perquè demà em tornaré a llevar amb mal d'esquena i amb les cames cansades. No hi haurà res que m'agradi i tornaré a refugiar-me en records. Records de fa anys, com aquell migdia de juny amb samarreta vermella; de fa dies, com aquella agradable tarda al parc dels pintors; o de fa hores, com aquell magnífic concert-espectacle que m'ha deixat sensitivament esgotada. S'acabarà la setmana per començar-ne una altra, i jo seguiré sentint-me igual de buida.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada