Utilitzem cookies per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Si continues navegant, considerem que n'acceptes el seu ús. [Més informació]

4 de maig del 2011

Moment agradable, persona equivocada

Vam passar aquell cap de setmana junts, a Gràcia. Jo vaig fer tard perquè el tren anava amb retard, i ell ja feia estona que m'esperava a l'estació. Aquell parell o tres de dies van anar com van anar: en part bé i en part malament. Diumenge havíem quedat per dinar a casa d'una parella d'amics seus. Jo vaig tenir la pensada de portar les postres i vam entrar en una pastissera del barri, de tota la vida. Vam comprar un pastís i vam anar cap al Gòtic. Quan vam entrar al pis de la parella d'amics seus, ell va explicar que la idea de portar les postres havia estat meva. Vam dinar, tots quatre, i després va venir una llarga sobretaula. Quan ja era fosc, vam marxar cap a l'estació. Vaig agafar el tren de tornada i vaig pensar que semblàvem una parella estable, feliç. No ho érem.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada