Utilitzem cookies per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Si continues navegant, considerem que n'acceptes el seu ús. [Més informació]

27 d’agost del 2011

Tauleta de nit

En Xevi, enmig d'una conversa musical, va preguntar-me quins cd's tenia a la tauleta de nit. Li vaig dir que a la tauleta de nit no hi tinc música, només llibres. Li va interessar, i em va preguntar quins. N'hi vaig respondre tres, que són els que hi tinc sempre (els altres, quan n'hi ha d'altres, hi són momentàniament, per poc temps): Atlas descrito por el cielo, de Goran Perović, els Quaderns de l'Alquimista i Les dones i els dies. Quan vaig dir aquest últim va fer un mig somriure amb mirada d'aprovació. Va dir-me que ell voldria una dona que tingués a la tauleta de nit Les dones i els dies. Jo vaig riure i vaig pensar que també voldria un home que volgués una dona així.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada