Utilitzem cookies per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Si continues navegant, considerem que n'acceptes el seu ús. [Més informació]

1 de febrer del 2013

Sobrenoms

Una vegada van explicar-me el videoclip d'una cançó d'un grup que no m'agrada gaire, que porta per títol un nom de dona, el nom de la prostituta que és la protagonista de la lletra de la cançó. M'ho van explicar perquè l'actriu que fa de prostituta al videoclip llueix unes sabates vermelles, i resulta que jo sempre he tingut una mena de fixació per les sabates vermelles. Però la noia en qüestió i jo tenim ben poques coses en comú, perquè jo sempre he associat les sabates vermelles a la ballaruga, encara que no utilitzi gairebé mai els meus dos únics parells de sabates vermelles per sortir a ballar. Bàsicament, perquè no surto gairebé mai a ballar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada