Utilitzem cookies per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Si continues navegant, considerem que n'acceptes el seu ús. [Més informació]

27 d’agost del 2016

Real Estate

No sé els títols de totes les cançons que em fan pensar en tu, però sé que són moltes. Tantes, que els noms se'm barregen en el pensament i els records se'm tornen dispersos. Aproximadament com les històries que poblen la meva imaginació. En els llocs més remots i insospitats em puc topar amb una d'aquestes cançons que m'activa la memòria i em porta cap a tu. Llavors quedo reclosa entre aquelles notes i aquella lletra, entre la realitat i la ficció, entre tu i jo. I un cop acaba de sonar, em costa tornar a ser la mateixa que era abans.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada