Utilitzem cookies per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Si continues navegant, considerem que n'acceptes el seu ús. [Més informació]

22 de febrer del 2012

Dimecres de cendra

Voldria parlar de persones i llocs, però només enumeraré llocs: Girona, Barcelona, Madrid, London, Zaragoza i, només una mica, Huesca. Hi ha ciutats que són fredes i grises, que queden bé en "aquest final d'hivern llarg", tal i com ho deia en P. en un correu electrònic que em va escriure dilluns. Però a mi m'agraden els colors, la llum, les rodonetes de llums de colors. M'agrada tot allò que es contraposa al dia d'avui, dimecres de cendra, i que no té res a veure amb la fredor i la grisor d'algunes ciutats. M'agraden els poemes que em fan imaginar una primavera infinita.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada