Utilitzem cookies per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Si continues navegant, considerem que n'acceptes el seu ús. [Més informació]

6 de febrer del 2012

Radio City

Divendres, després de sopar i de dues copes de vi, va sonar una cançó de F. S. de fa uns quants anys. Tot i que era a casa en pijama, m'hagués agradat teletransportar-me en aquell local de València. Recordo una nit en què vaig anar-hi amb les nenes, en S. i un amic seu. Recordo que, en un moment determinat, van posar una cançó que m'encanta i vaig abandonar la conversa (dificultosa, per l'elevat volum de la música) per anar a ballar, sola, enmig de la gent. Em sentia completament lliure. En el fons, m'agradaria poder-ho fer més sovint.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada