Utilitzem cookies per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Si continues navegant, considerem que n'acceptes el seu ús. [Més informació]

18 de maig del 2012

La constant, el canvi i la seva estabilitat

Rellegeixo un text que va ser escrit encara no fa quatre anys. Sé perfectament que parla de mi, m'hi reconec, però m'adono que no parla de la mateixa persona que sóc ara. Llavors, em pregunto: la persona descrita en aquest text, és més jo que el jo que sóc ara? No trobo resposta. Si fa un temps m'haguessin dit que ara estaria vivint tot això que visc, i de la manera en què ho visc , m'hagués costat de creure. Mai he estat una persona gaire estable: sempre m'he mogut entre la constant i el canvi. Suposo que d'aquí em ve aquesta manera de fer tan meva, que de vegades costa tan d'entendre als altres. Suposo que la relació entre les constants i els canvis ha acabat estabilitzant-se. Suposo que, finalment, he arribat a l'aurea mediocritas.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada